“glad i “

 

 

Eg elsker mine barn over alt her pĂĄ jorda.
Kven gjer ikkje det?
Mine barn som no er vaksne flotte gutar.
Vaksne flotte gutar som eg er sĂĄ stolt over.
Gode gutar med hjarte pĂĄ rette staden.
Gutar som har vakse opp med EIN forelder.
Eg, ei mor som har vore bĂĄde far og mor,
og gjort som best eg har kunnet.
Je, eg har gjort mitt beste,
og veit at eg ikkje er perfekt,
og har nok feila mykje.
Men så lærer man av sine feil og
gĂĄr styrket vidare.
Iallefall føler eg at styrken har seget på med åra.
Vise stoltheit, være litt gal, være meg sjølv,
stole pĂĄ eigne valg.
Være støttande.
Være positiv og vise empati, kjærlighet og glede, sorg, sinne og frustrasjon.
Einsamheit og fellesskap.
Være mor og far for to gutar som går gjennom forskjellige faser i tenåra og
ungdomstid, mot det ĂĄ verte vaksen.
Og sjĂĄ at dei klarar seg.
Stolt!
“Husk eg er glad i deg”
Eg fĂĄr aldri sagt det nok; Glad i deg.
Sluttar som regel telefonsamtalane med;
“eg er glad i”.

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

 

 

#minedikt #mettejosteinsdatterkvalsvik #huskegergladideg #gladi #egergladideg #dikt #poesi #tankarblirtilord #væremorogfar #mor

2 kommentarer
    1. Du er akkurat som meg du! Vel har mine unger vokst opp med en halvpart med mamma og en halvpart med pappa, men… jeg har gitt alt, vært gal, vært bestemt…. alt….. og jeg slutter alltid telefonsamtalene med GLA I DEG! <3<3<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg