glattisen

 

Disse gode “fjellgeit-vottane” jeg har fått av Marita, er gode å ha 🩷

 

Ut på tur I minusgrader 🩵

 

Turen skulle gå til toppen av fjellet bak ved Gamleeidet,  men idéer kommer snikende mens føttene tripper seg fremover 🚶‍♀️

Jeg klarte kjempe meg opp bakkene- men det var tungt og føttene ville nesten ikke være med lenger 🙈🚶‍♀️

Så det blei over toppen og forbi, ned Mørdarbakken på glattisen uten brodder 🙈

Snudde nesten en gang, men nei jeg gir ikke opp med det første ❄️

Og ryggsekken jeg heldigvis hadde med, måtte brukes som akebrett det meste av nedturen 🤪

Men ned kom jeg.

Bak meg kom en mann nesten “joggende” ned bakken 🙈 med brodder!!! 😅

Men turen vart fin og slitsom den 🙏

Kakao og klementin i sekken som hadde overlevd aketuren ☕️

8 kommentarer
      1. hehehee herlig! Men jeg ser ut som et fargekart på bakenden etter turen ned….. blå og rosa og gul på baken 😀 Men heller ake enn å falle… det var hard snø over alt og bare glatt glatt glatt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg