glede

Hmmmm et anstrøk av irritasjon i halsen… 🤔
Mange er forkjøla nå… krysser fingre for at om så var, går det raskt over 🙏

 

Stekte vafler i dag

Vaffelrøra blei laga i går, med tanke på farsdagen, men kaka holdt i massevis,

  så det var helt greit å sette vaffelpressa i gang på morgenen i dag 😊

Pakket inn vafler og syltetøy for min tur ute i naturen

Vafler til mamma – da jeg måtte kjøre henne til lege i dag – og alt heldigvis vel der,

og vafler til naboen som er forkjøla 🧡

Alltid koselig å glede noen 🙏

Litt hjemmelaget plommesylte  og jordbærsylte blir med på turen

 

Og noe varmt å drikke ❤️

 

KISTEVIKA PÅ NERLANDSØYA

Terapi 🙏

Og det er på en måte jobben min blitt,
dette med den faste turen i vår natur, og det å dele på blogg.

Mestring og terapi – hånd i hånd med slitenhet, energi-boost og energi-tap


Øyeblikkets lykke

 

Enda en god dag
Og nå, jeg er gør-sliten av de små tingene…
En liten tur – brenne bål – nyte sola  – spise og drikke ved bålet
Det er godt – og allikevel er jeg tappet for krefter
Forstå det den som vil

Dagen har vært god

Livet

Så får ettermiddagen og kvelden og neste dag,
og dager fremover,
komme med det som måtte komme
Og blir jeg forkjølet så blir jeg forkjølet
Det er vel ikke til å unngå
Noe er det i allefall som styrer på i halsområdet…

 

Stå deg vel

 

 

4 kommentarer
    1. så koslig du lager dagene dine ,vafler og bål i solskinn :=) men ikke godt att du kjenner på halsen ,her er vi forkjølet på andre uke ,er vel hosten som sliter mest på ,men må bare stå i det ja

    2. Å du hellige solskinnsdag… så nydelige bilder fra turen din! Bål – og vafler – kunne jo ikke vært bedre! Jeg blir orntlig glad, jeg! Klem <3

      1. Nei dette gjorde godt 🩵 i dag er en helt annen dag… tung i hodet og hals og…. bihulene 🙈 men det går seg til 🙏 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg