gleder

 

Jeg gleder meg til jul!
Jeg har alltid gjort det – gledet meg til jul
Den fine tida
Selv om den ikke alltid ER så fin… alt etter som
Så er det en vakker tid i desember
Tradisjoner og andre sjoner….
Men jula er koselig
Varm og lun
Desember er min måned
Også fordi både jeg og yngste guten har bursdag 🙂
Og alt det andre som følger med i desember
Julefilmer og julebesøk og gaver og god mat og….

Også dette:

Julens glede av bloggeren Natheless 🙂

Det kom dalende i postkassen her i går

Dette bladet skal jeg kose meg med inn i adventstida.

10 kommentarer
    1. Veldig koselig å være med barn og barnebarn osv. Men jeg synes det er blitt alt for mye styr med julen. Det hadde ikke gjort noe om den ble litt mer nære, og ikke bare kav.

    2. Så fint, koselig og alt. Ja, man gleder seg til jul, sjøl om det i mange år har betydd mye arbeid. Jeg er ikke så glad i pakker på de ytre plan, langt inni meg gleder jeg meg nok. Og du har fått bladet, mitt er ikke kommet enda, men gleder meg. Riktig fin lørdag <3

    3. Jeg elsker jul – og advent og forberedelser på alle måter! Jeg har allerede så smått begynt, men har bare en gave foreløpig! Juleheftet fra Natheless kom igår – jeg sparer det til 1.desember…..! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg