glutenfritt

RUNDSTYKKER

På klubben vår sist, fikk vi servert bl.a. noen nydelige glutenfrie rundstykker.

Og her er bilder av oppskrift – pluss da jeg baket de noen dager senere 🙂

Jeg har sansen for disse posene man kan blande fra – og da er man også trygg på at det virkelig ER glutenfritt.

Jeg brukte denne mixen og brukte den under som ekstra – da jeg trengte litt ekstra i deigen.
Googlet meg frem til oppskriften – anbefalt på pakken over – og vips.

 

 

 

Og de blei altså så luftige og gode!

De må nok fryses og taes opp etter behov, for om de ligger en dag ekstra blir de litt tunge har jeg hørt.


Veldig gode!
Og egentlig ganske fort gjort å blande sammen  🙂

 

Glutenfritt er topp!

 

 

 

 

#glutenfritt #glutenfrierundstykker #bake #gluten #goderundstykker #mixfiber #grovmelblanding #glutenfrigjærbakst

6 kommentarer
    1. deilig,ja jeg spiser jo bare glutenfritt,men har ikke bakt slike rundstykker ennå,men skal nok teste dem jeg også :=) og ja glutenfritt må i fryseren,jeg synes dei mygler fort om dei står framme flere dager,så ned i fryseren og ta opp så mye som en trenger for en dag,toppen to dager

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg