gran Canaria

🌞 Mandagen 🌞

Den gode starten på dagen – stillhet og en kopp kaffe 🙏☕️

En due tittet innom 🌞

 

Frukost er dagens andre gode start ☕️🍽

 

Ut på dagen skyer det litt til, og det er super anledning å ta turen til Puerto Rico og Amadores 😄

🚕

 

 

 

Her ved Amadores er det så vakkert!
Kanskje en annen gang, blir det tur til disse trakter, eller til Mogan 🙂

Laila poserer

 


Lunsj på stranda ved Amadores

 


Nå har vi vært her, og tar turen tilbake til San Agustin

 🌥

Hvilepause på hotellet før en tur ned til promenaden ved senteret her.

Og tilbake til hotellet og inntak av noe lettere til kvelden.

Magen føles fullstappet uten å være det 😅

Men dette var helt grei mat 😄

 

Så kommer slitenheten sigende på 🙃

Rygg og føtter sliter, og nakkesmerter/nervesmerter nakke/arm/korsrygg sliter
Jeg har ikke kunnet lagt fra meg vondtene hjemme, de følger meg hvor enn jeg er, dessverre
Og da går det til hodet da…slitenheten og behovet for stillhet

Da må jeg bare roe ned

I seng klokka 21.20 er sånn det blir med den saken 😄❤️😊🌞

 

Søndagen

Lørdagen

18 kommentarer

Siste innlegg