gråskala…

 

Det blåser ute
Masse vind

Men du verden så flott lys det har vært i dag allikevel

Frisk luft og vind i håret
Soloppgang laget vakket lys

Det er godt å vite at man har gått den turen man har klart akkurat denne dagen
Så kan føttene og hele “jeget” hvile resten av dagen – og samle energi

Når man ser hvor vakkert det er ute – og tenker; tenk om alt bare var grått.. gråskala…

 

 

Fantasien lenge leve, sier jeg bare 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Love you – vakre Leia-mor  💗

 

Lag deg en fin dag videre – og stå deg vel 🌸

12 kommentarer
    1. oi oi så vakkert det var hos dere i dag morges ,vi hadde en rosa morgen vi også men ikke så intens som hos dere ,ja i dag blåser dett ,og i morgen skal det blåse ennå mere ,vi skal til Ørsta og passe barnebarn,får bare håpe ingen trær faller over veien :=)

    2. Ojojoj!🤩
      Så vakkert lys!🥰🌞
      Her er det også veldig mye vind, men også veldig grått ute.💨
      Skjønner godt at du fikk mye energi etter en slik tur.🥰

    3. Jeg syntes jeg ser en gammel skjegget mann jeg på bilde no 2 av stokkene 😉 De siste dagene har Oslo vært pakket inn i tjukk tåke, men i dag begynte det å blåse og vips så var det klarvær igjen. Ha en flotters onsdagskveld, klem 🤗

    4. Bilder i gråskala er stilig, men det hadde jo vært skikkelig trist uten farger syns jeg! Du finner mye gøy på din vei – jeg ser jo til og med noen monster! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg