grensene…

 

Eg lurer på om eg skal byrja roe ned
Slutte jage
Ta innover meg realitetatene
Flink pike…
Eg klarar litt til om det skulle være..
Men kva er realitetane
Forstår eg det ikkje
Kvar grensene går
Kven set grensene
Eg eller du
Det er vel eg som til slutt skal stå der
Er det ikkje eg som skal klare dagen når det kjem til stykke
Realitetane
Sannheita
Legge vekk stoltheita liksom
Det er vel det det handlar om
Eller ta tak i sorgen og akseptere
Klarar eg det?
Flink pike…

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
27.09.22

 

#minedikt #tankerblirtilord #etdiktomdagen

2 kommentarer
    1. Det må være veldig vanskelig å klare det……! Men – kanskje er det lurest for helheten? Jeg tenker inni meg at det sikkert er nærmest umulig for deg……………. du er tøff og god – jeg heier på deg uansett! Klem <3

      1. Ja dette med å strekke strikken litt langt til tider… jeg tror ikke det er så enkelt å la det ligge hihihi Kanskje er det greit å prøve av og til 😀 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg