grottevandring

YSTEVIKA

 

I dag blei det tur til en herlig plass, der nordavinden ikke tar.
For her blĂĽser det godt i dag, og nordavinden er kald pĂĽ denne tiden.

 

Og vi rusler oss avgürde i Mulevikvegen og tar til høgre mot Ystevika ved parkeringsplassen.

 

 

 

 

 

 

Lunsj for #hundogmenneske

 

Det er fint i Ystevika.

 

 

 

Og morsomt ü gü der nür det er fjøre sjø ogsü.
Da kommer man lenger ned i fjøresteinane liksom 😀
Mye fint i farger – marmorerte steiner liksom.

 

 

Det er mye rullestein og slikt – men bare morsomt å gå på det – og man kjenner det på kroppen – balansetrening rett og slett 🙂

 

Forskjellig rusk og rask…

 

 

 

 

 

 

Det var vanskelig å komme seg opp av grotta……….
Det er lagt ned/stablet noen steiner ĂĽ trĂĽkke pĂĽ, for ĂĽ komme seg opp, men jeg er ikke sĂĽĂĽĂĽĂĽ lang i beina.
Jeg hadde glemt fra sist gang at det faktisk var vanskelig ĂĽ komme seg opp.

Og når jeg har fått Leia opp, og står igjen der nede og får bitte litt problemer med å komme meg opp…..
Og føler at det kommer noen bak meg fra grotta………
Ja, da kommer en liten panikk snikende, og jeg kom meg opp på en to tre av ren vilje….Hadde ikke lyst å gå tilbake 🙂
Og etterpå tenkte jeg at det er lurt neste gang, å legge noen ekstra steiner der, eller… det skulla da vært en stige der  hehehe 🙂

Litt morsomt med en slik grotte som ikke alle vet hvor er 🙂

Hund og menneske koser seg på tur 🙂

Og selvfølgelig kommer vi ikke utenom #selfier

SĂĽnn er det med den saken!

 

 

 

#grotte #hundogmenneske #grottevandring #natur #ystevika #mulevikvegen #natur #utetid #fitbit #titusenskritt #video #torsdag

 

 

6 kommentarer
    1. Fader altså, du er ikke sann. Eller er vel akkurat det du er 😀 Så jo videoen din på Insta, men da leste jeg ikke. Du må være forsiktig,, hoff.. men for noen bilder fra en utrolig tur 🙂 Og hjerter snubler du over hvor du går 🙂

      1. Ja kanskje enklere å hoppe ned 🙂 Men vi går på en måte tilbake gjennom grotta 😀 Mere stein er tingen !

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg