grytidlig…

Når dagen blir det man ikke hadde planlagt
Det er helt greit det også
I fra og skulle til bygda å vaske hus, blei det tur til Ålesund og Moa kjøpesenter
De som kjenner meg, vet hva jeg mener om kjøpesenter….. hehehe
Men når tantejente og lille solstrålen spør om jeg vil være med, ja da sier jeg ikke nei til det
Så vi susa avgårde tidlig formiddag – og der gjekk dagen.
Heldigvis var det ikke mye folk denne dagen i det strålende høstværet  – så det gjekk over all forventning
Ingen klaustrofobi og kø-gåing og knuffing og svetting
Vi kosa oss – men det er jo klart… når ingen butikker har de varene man er ute etter – og man får beskjed om at de kan bestilles på nettet – da blir man litt oppgitt
Noe blei uansett shoppet!

🚶‍♀️🤸‍♀️🚶‍♀️

Men å tråkke rundt slik er jo meningsløst
Jeg fikk handlet noe lite uplanlagt og etter mange timer var det retur
Like strålende vær – og jeg måtte bare bytte sko og underlag
En liten tur og se på solnedgangen

🍁🍂🍁

 

Se så vakkert da, med alle trærne – og sola som skinner igjennom…

 

Dette er vakkert bare

 


Ikke enkelt å nå opp til sola 😀

 


Returen


Utsikt ned til Skeide

 

Frosten har bitt seg fast…

Trett som en dupp stupte jeg til køys i det måneformørkelsen begynte vise seg
C skulle få med seg hele showet, mens jeg, sovnet momentant

I dag har det automatisk blitt en time tilbake og jeg fikk ikke denne ekstra timen som jeg fikk før når dette skjedde…. Klokken i kroppen sier ifra og jeg er oppe til “vanlig” tid som er “grytidlig”
Så da er søndagen i gang da!

God morgen til deg!
Ny dag og nye muligheter….

I dag har vi en plan som ikke blei satt i gang i går – det er jo ingen som vet om vi vasker innendørs eller ei vel – selv om det er søndag….
Av og til må ting gjøres uansett navn på dagen 🙂

Stå deg vel!

🌞

10 kommentarer

Siste innlegg