gullrekka

 

 

 

VÆR-SJUK?



Det fins så monge slags “sjuke”.
Og eg har nok hatt monge “sjuke”.
Men, ei sjuke eg ikkje har, er
“vær-sjuka”.

Eller jau……..
Eg hugsar eg hadde “vær-sjuka” på -90 talet 🙂
hehehe
Eller rundt der, då eg budde på austlandet.

Når eg besøkte sunnmøre og det ofte var kaldt og grått og kalde nordavind, mens det på austlandet på denne tida var vårlig og varmt og fint.

Men, eg har tilegna meg den eigenskapen at eg ikkje bryr meg so mykje om været lenger, utan om når det er meldt orkan og full storm.
Det stressar meg for det kan kome med øydeleggjelsar.

Men ellers; ikkje vær-sjuk!

Heldigvis!

For på disse kantar har vi mykje vær kan man sei.

Vær skapar folk?

For det trur eg på – at været gjer oss litt meir uthaldande kanskje?


Eg er glad eg ikkje er vær-sjuk – for då hadde eg ikkje komt meg ut og sett alt det flotte som er i naturen.

Det flotte lyset som kjem fram mellom skyene.
Det flotte lyset som kjem fram etter ei regnbyge eller når skyene åpnar for eit solgløtt.


Været ser eg ikkje på som noko hinder for å kome meg ut.


Men at det kan være eit tiltak å kle seg når det regnar eller bles eller haglar eller snøvar, ja eg har full forståelse for det 🙂


Eg tenkjer det er godt å kome seg ut uansett.


Mestringsfølelsen når ein har komt seg ut og kjenner at det er heilt topp allikevel 😀


Det er klart det er kjekkast når sola skin og det er tørt på både vegen og fjellet.
Men det er no berre å kle seg etter forholda og kome seg ut!
UT PÅ TUR!


Den tida vi er inne i no, har eg ikkje lært meg å grue meg til enno.
Eg veit den gir meg store plager, som astma og allergi.
Eg gleder meg over våren og hiver innpå med det meste eg får på resept no om dagen.

At naturen, som eg er så glad i, skal plage meg slik, får eg ta som det kjem.
Intet år er likt.


Vær-sjuka er ikkje noko for meg – men eg veit no aldri om den kjem innom meg også………
Håpar ikkje det!

Eg har nok av andre sjuker………   😀


Det er noko med det at dagen vi har fått i gåve i dag, den kjem aldri igjen.
Den forsvinn og vi lagar eit minne – og enda ein ny dag kjem til oss.

Og så har vi gått #gullrekka – hunden og mennesket.
Og tenkt på dette med “vær-sjuke” og alt det flotte i naturen.


Heldigvis er eg ikkje vær-sjuk!

 

 

 

#muletua #barmen #børa #okla #gollenesetfyr #natur #bygda #kvalsvika #norskukeblad #fotografering #værsjuk #hundogmenneske #nordforstadt #mestringsfølelsen

 

10 kommentarer
    1. Nei det kan ingen beskylde deg for å være 🙂 Fader for vakre bilder fra en frisktur. Ikke værsjuk heller.. og ikke sjuk,, bare vært et døgn på sykehuset 🙂

      1. 😀 Nei vi tåler litt vær selv om det kan dra ut i lange drag av og til med dårligere vær 🙂 Sykehuset? Håper alt er bra med deg og din kone ja <3

    2. Jeg er nok litt mer værsjuk… Men heldigvis ikke SÅ mye vær her 😀 I dag regnet det litt, det gikk greit 🙂 Ha en fin kveld Mette <3 Klem

    3. godt du ikke er værsjuk da,for jammen kan det være vel mange dager med regn og ruskevær :=)og siden du ikke er værsjuk så får heldigvis vi ta del i alt det vakre du opplever på dine daglige turer :=)

    4. Jeg er sjelden vær sjuk. I vertfall etter at man begynte å fotografere. Alle slags vær er spennende nå for tiden. Det har liksom ikke noe å si lengre. Ingenting er som å komme inn i varmen, etter å ha vert ute i blåster eller regn <3 Du har nydelige bilder her i dag også du <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg