#gullrekkaikvalsvika

Muletua
Barmen
Børa
Okla
Golleneset fyr

 

En fin tur over fjellet, og jeg kaller den gjerne for Gullrekka i Kvalsvika 🙂

I dag er turen slik den ofte kan være – med minimalt av utsikt.

#skodde

 

Og det er et hav av #hvitveis som bare lengter etter sola 😀

 

 

#Muletua

 

 

 

#havetskunst

 

 

 

 

#Barmen

 

#selfie

Bittelitt utsikt 😀

 

#Børa

 

 

 

#Okla

 

Utsikt til #Runde

 

 


Her ser vi ned til Golleneset fyr.

 

#Gollenesetfyr

Og der kom May Britt – og vi slo følge deler av veien hjemover.

 

#UTPÅTURALDRISUR

 

 

 

#fjelltid #hundenLeia #norskukeblad #gåtilmånen #mestringsfølelse #natur #foto #hobbyfotograf

6 kommentarer
    1. Du er ikke skvetten. Jeg har høydeskrekk, så jeg hadde slitt litt i noen av partiene der tror jeg. Når det i tillegg er tåke, så blir det ekstra skummelt. Ja, jeg er litt pinglete på det viset…🤭

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg