hagen

 

Det har vært mye regn hjemme – da vi var på bobiltur… Så noe flommet/fløyt over rett og slett…
Og annet vokser veldig flott!

 

Blodbeger – vokser og vokser!

Her har brunsneglen kommet til igjen…. men vi strødde på nytt av stoffet vi kjøpte – Solabiol – så får vi se…
Jeg har jo flyttet unna rabarbraplanten og en annen… så de vokser der de står!
Men det som er her nå—  jeg har falt litt av lasset…
Her er tomat, gulrot og agurkurt og… så vet jeg ikke mer… jo  – sukkererter!

Husker ikke hva jeg har plantet her!

 

Også de sørens sneglene!

Her er det flere tomater!

Agurkurt-blomst jeg fikk av bloggeren fruensvilje 🙂


Jeg har falt litt av lasset ang kjøkkenhagen.
Vi skal jo på en tur til med bobilen… og da får det gå som det vil….

Men noe blir det av jordbær og slikt da 😀

10 kommentarer
    1. Dumme, dumme snegler! De kan ta mye av gleden med hagearbeidet. Håper dere får bukt med dem. Det er forresten mye spennende i hagen, ser jeg. Jordbær og agurk høres godt ut! 😀

    2. Kjedelig med brunsnegler. Men jammen har du mye godt der, når du kommer på hva du har 😄
      Ikke så lett å få stelt skikkelig når en er borte, men fint det vannes av regnet 😀
      God klem ❤️

    3. De der sneglene er kjedelige å få etter seg altså….! Gnafser i vei….! Men du har en frodig kjøkkenhage – og det skal bli spennende å se etterhvert! Klem <3

      1. Ja jeg tror nesten ikke det blir noe av den kjøkkenhagen… hehehe Det blei ikke helt som jeg hadde tenkt… men kanskje kan jeg planlegge annerledes neste år… Eller så lar jeg vere og planter i krukker istedet – for det funker veldig bra det også! klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg