har du sett………..

PAKKE I POSTEN!

 

Hadde helt glemt at det lå pakke i postkassa mi i dag.

 

Da jeg kjørte til bilverkstedet – og kjørte forbi postkassa – så jeg en pakke som tøt ut fra kassa  – og tenkte at DEN må jeg huske å ta med når jeg kommer hjem ut på dagen.
Akkurat det glemte jeg……….. helt til NÅ!

 

Løp mellom regndråpene til postkassa og hentet pakken.

Fra Margrethe – bloggeren som har UTIFRILUFT.

Og hvorfor får jeg pakke??

Jeg vant en konkurranse må vite 😀

Så bare klikk på linken og se på alle de flotte bildene jeg konkurrerte sammen med.

 

 

Utifriluft – Margrethe – hadde en fotokonkurranse med tema SOL.

 

OG VINNEREN ER HER!
Det er jo meg da – men du kan jo klikke inn og se bildet igjen 😀

 

 

 

Og oj oj oj sier bare jeg!


Et flott krus med vinnerbildet mitt 🙂 !

Hadde aldri i min villeste fantasi tenkt at jeg skulle få en slik flott premie!!  (For det var vel ikke noe utifriluft hadde informert om vel? At vinneren skulle få bildet sitt på en kopp) Ikke har jeg fått med meg det iallefall 😀

 

Gjett hvilken kopp jeg skal drikke min morgenkaffe fra i morgen tidlig da  😀

Heldige meg!

 

TUSEN TAKK MARGRETHE UTIFRILUFT!!!!

Tusen hjertelig takk igjen – og klem tilbake til deg !

 

 

 

 

 

#premie #pakkeiposten #utifriluft #kaffekrus #krus #kopp #pakke #fotokonkurranse #vinnerlykke

10 kommentarer

Siste innlegg