hĂĽrkur…. bananas…

 

 

 

 

Banan i håret….
Ja krysser fingre for vidunderkuren!

Oppdaget at håret var veldig tørt etter sommerens sol, havsalt og vind….
Og frisørtimen er ikke før i september en gang… (muligens jeg må fremskynde den…)
Så da fant jeg en hårkur jeg ikke har prøvd før 🙂

 

 

BANAN!

 

 

 

Mat for håret….
Ja da får vi bare se da 😀

 

 

 

 

Håret går vel helt bananas nå 😀

 

Lukter iallefall veldig godt – så får vi se på resultatet etter hvert.

 

 

 

#hĂĽrkur #bananahairfood #garnier #kurforhĂĽret #conditioner #hĂĽrmaske

4 kommentarer
      1. Det mĂĽ til! Men innser at det er alt for lenge siden jeg var hos frisøren – sĂĽ timen i slutten av september er fremskyndet til nĂĽ denne uken 😀

      1. Ja deilig! Det blei mykt og fint – men mĂĽtte rett og slett bare bestille meg frisørtime denne uken. Klarer ikke vente til slutten av september 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg