herlig

TRENINGSBUKSE
Å
ANBEFALE

 

Denne har jeg nettopp oppdaget –
og jeg elsker den!

 

Den er tynn og godt stoff.
Merker ikke at jeg har den på – den er florlett og SÅ behagelig.
Jeg har kjøpt TO av denne 🙂
Vil bruke den til å gå tur med og kanskje til trening  – men den er ikke akkurat som thigts – ikke tettsittende.

Så glad jeg har denne i skapet – og jeg kommer til å bruke den masse – turgåing – fjellturer og trening 😀

 

 

 

 

#treningsbukse #herligtreningsbukse #buksefortrening #protouch #dryplus

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg