hjertesky og andre skyer..

MULETUA
OG
BARMEN

 

 

Morgentur i fjellet for hund og menneske er bare lekkert.
Vått og bløtt flere steder på stien, men da er det bare å gå litt utenom sti 😀
Ingen hindring får en fjelltur!

 

 

Fra Muletua er det flott utsikt mot #Runde

 

Og vi rusler mot neste topp; Barmen

 

 

#pauseivårnatur

 

 

Utsikt mot #Skorpa

 

 

Det er så flott ute i naturen <3

 

 


Og en #regnbue leker seg ute i havet

 

 

Ser tilbake der vi kom fra; Muletua

 

 

 

#høstifjellet

 

“Skal jeg stå lenge her??!…

 

#hundenLeia

 

 

 

 

 

 

 

 

Utsikt fra Barmen

 

#bygda

 

 

 

 

 

 

 

 

#skygger #langeskygger #hjertesky  #skyer #himmeloghav #shetlandsheepdog #fjelltid #muletua #barmen #natur #turglede #fotoglede #hobbyfotograf

8 kommentarer
    1. takk for en vakker fjelltur :=) jeg har ikke vært ute i dag ,bestemte meg brått for att nå skulle stuen males ,så jeg har tømt ene stuen for alt av innbo bortsett fra to skap som jeg fikk plasert midt i rommet ,men innholde i skapa er bært ut ,og nå har jeg revet tapet,i morgen er det vask for å få bort den delen av tapet som er igjen på veggen ,:=) gleder meg til vi er ferdige :=)

    2. Ja, du finner vakre utsikt. Takk for at jeg fikk se. Fikk forbudt å gå tur på grunn av betente knær i 14 dager, så greit å få være med deg gjennom bilder:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg