HOBBY

 

FRODITHS LILLE JANUAR-MORO –
og hennes innlegg HOBBY

 

Dag 28 = Hobby

En hobby er en foretrukket aktivitet på fritiden som barn eller voksne engasjerer seg i, ofte nok til å kunne utvikle visse ferdigheter. Eksempler kan være strikking, fjellklatring og frimerkesamling.
(kopiert gra google)


Å strikke er en kjekk hobby – og denne genseren holder jeg på med nå

 

En ny Islender er i startgropen – men nedenfor her er noen andre av mine gensere jeg har strikket.
Så strikking er gøy å ha so en hobby!

Str 12 år

 

RESTEGARN-GENSER


Marius-gensere

Og mye mye mer er produsert på pinner og symaskin 🙂

Ellers har jeg bloggen min som en stor hobby, og det å skrive dikt er en annen hobby
Være med i kor er hobby osv

Dette var mitt bidrag til dagens utfordring

14 kommentarer

Siste innlegg