hoggorm…

🐕🚶‍♀️

 

Åååå glede for hunden, turen og det fine vår-vèret
Orrfuglen som lager slik kurrende lyd oppe i høgget her

 

Bildet under, kan det være en orrfugl?
Om fantasien vil….

 

Og mens vi rusler her, tenker jeg at akkurat denne runden, den skal vi gå fast
Det er akkurat en passe runde for tiden… og det er så vakkert her
Selv om vi har gått her mye i høst og vinter, er det noe med turen her, som jeg ikke blir lei av.
Lykke!
Og jeg tenker med meg selv at det nok ikke er HER akkurat, at hoggormen florerer….

🐍

Så skjer det, og jeg stivner…
På motsatt side ligger det en svær en og soler seg, og ved siden av så åler det seg i gresset

 

 

 

😱

Blir kvalm og redd
Jeg liker ikke denne skapningen
HOGGORMEN!
Og selvfølgelig er den ute og nyter sola og det vakre området
Åååååå  og derfra og hjem var jeg livredd
Gråt litt endatil fordi jeg blei så redd
Følte meg omringet og fikk litt panikkangst rett og slett

Denne skapningen ødelegger gleden på null komma null rett og slett
Så kan jeg liksom ikke gå her nå da – fordi jeg har sett hoggorm!
Det går i allefall lang tid før jeg er inne på den runden – det er helt sikkert!

Men uansett, bilder fikk jeg tatt da!
Det står ikke på det, selv om jeg gråt litt og var kvalm og redd
Redd for hunden min selvfølgelig!

 

 

🌼🌼🌼

14 kommentarer
      1. Ja det er skummelt for hunder 🙁 Liker ikke,,, men de er jo der og får bare prøve unngå de som best…. 🙂 Lag deg en fin søndag 🙂

    1. Ikke gøy å støte på hoggorm når en er ute sånn! Skummelt for Leia spesielt! Men – det er heldigvis sjeldne møter da! Jeg blir også skjelven, men vet det er sjelden! Har faktisk sett hoggorm på snøen en gang jeg var på orrfugl-leik – spesielt….! God klem til deg <3

      1. Ja de er sjeldne, de møtene… og jeg vet at det ER hoggorm i området – men aldri møtt på… men nå har jeg det – og da blir det en stund før jeg går der igjen! :-/ 😀

    2. Æsj!😨
      Har den våknet til liv allerede?
      Er det ikke typisk at man ikke vil gå tilbake dit man en gang har sett ting man ikke liker?
      Huff!
      Det er heldigvis ikke mye huggorm her i nord.😨

    3. Åh, fy! Så ikke ut som hoggormterreng egentlig, nei. Tøft gjort å stå i det og faktisk ta bilde av den. Sikkert lurt med høye gummistøvler for både hunden og deg om dere skal dit igjen…

      1. Ja der følte jeg meg egentlig omringet…. ekkelt.. men de er i det området har jeg hørt, men aldri sett noen… men så har jeg erfart det også…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg