hornindal

🌞

Så er dagen her
Klarer jeg det
Tør jeg
Ja, det er skitrekket og bakken jeg tenker på
Hornindal skitrekk og slalombakke
Jeg har jo utstyret – det står ikke på det får en si
Så da gjenstår det å se
Det er dette med å utfordre seg
Jeg har alltid elsket å stå på slalom, men så er det maaaange år uten, og man tror man har glemt teknikken
Jeg har blitt pysete eller mer forsiktig
Vi får se – om ryggen vil, klarer jeg et par tre turer i trekket
Man kan ikke stoppe å leve selv om helsen på en måte stopper litt opp, setter kjepper i hjula,
eller setter giret i revers,
på en måte…
Ja jeg vet jeg sier “på en måte” veldig ofte…
Dagens utfordring er i sikte og jeg gru-gleder meg!
Vi blir mange i dag
Mange av C sin familie blir med – og det gjør det ekstra gøy og koselig

HORNINDAL here we come!

Så vakkert på toppen 🤩 Snøkledde fjelltopper mot blå himmel

Fornøyd og stolt fordi det gjekk mye bedre enn forventa 👍

I bakken 👍 Mye plaging men fikk det jo til 😃

Vel hjemme i Ulsteinvik  må vi innom Blåhuset, og tar likegodt en matbit der 😃

Så er vi hjemme- og en vakker solnedgang var i siget, like sigen som vi to er etter dagens boost ⛷️🤩🌞

6 kommentarer
    1. for en vakker solnedgang å komme hjem til da :=) herlige bilder fra Hornindal ,duu går på ski der vi går turer der når det er litt mer sommer/høst .Kjekt du greidde det da ,å stå på skia nedover bakken

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg