høstjevndøgn.. kinderegg…

Fredag og helg –
og det er

høstjevndøgn

 

 

Vi rekker en herlig tur før regnet kom sigende på…
Fantastisk å kjenne høstluften og se fargene som møter en ute i naturen
Det er så vakkert rett og slett, og det er så herlig å klare gå turer og i godt lag med hunden Leia

 


Ja var det ikke en sølepytt her også da!!!

 


Jeg kryper rundt og tar bilder og tenker med meg selv at det er yoga i hver en stilling jeg har på turene mine 😀
Og her måtte jeg bare ta en ekstra #pose fordi tankene kom inn på akkurat det,
at dette er yoga, tøying og tur – et kinderegg liksom – tre ting på en gang!

 

Vi er oppe og kan nyte utsikten ned mot Ulsteinvik og ut mot havlandet Herøy

Ja man har det så morsomt på tur at man glemmer alle vondter mens det står på… Det er ikke verst altså!  Ut på tur ALDRI sur 🙂


Hallo der !

 

Takknemlig for dagen så langt 🙂

 

 

#takknemlig #utetid

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg