høye hæler

 

TINDE
TINDER
Høyre og venstre.

Sveipe venstre og sveipe høyre.
Hmmmmmm
Nei – ikke han og ikke han – men derimot denne var da interessant.
Hmmmm
alder – utseende – avstand – bilde eller ikke bilde – jadda…………..

Skal skal ikke………. søren heller………. men noe må man gjøre – ikke sant.

Er det bare tinder som er tingen?
Skummelt dette med tinder – hvem er bak alle disse profilene.

Er det virkelig den personen som er bak eller er det falsk profil?
Jo Nesbø hadde en bok der tinder-dater var i fokus og jeg tenkte ALDRI tinder!
hehehe   men man må jo forsøke noe – ikke sant?
Når man ikke går på byen eller noe lenger.

 

Så får man se da – hva sveipe høyre og sveipe venstre fører til 😀

Kanskje.,,,,,,,,,,,, date?
match?
passer vi?
Oj – han klikket liker tilbake!

 

Man må jo ikke gi opp håpet om å treffe noen, tenker jeg.

 

Vi er mange som prøver finne en å dele mye eller mindre med – og jeg håper vi alle kommer i mål med det etter hvert 🙂

Der er noen for alle – tenker jeg 🙂

Og det er jo veldig herlig å kjenne sommerfugler i magen 😀

Så henger man seg opp i disse detaljene………….. for høy for lav?
Gjør det noe om din mannlige partner er noen sentimeter kortere enn deg?
Jeg bare lurer………

Har det noe å si at mannen er bittelitt lavere enn deg…………
ja du kan jo  kanskje ikke gå i høye hæler da….
Men,,,,

Det er vel ikke høyden det skal stå på når alt kommer til alt……………

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
07.11.19

 

 

#date #tinder #drømmeprinsenhvorerhan #hardufunnetdrømmeprinsen #sveipehøyre #sveipevenstre #sommerfugler

4 kommentarer
    1. Her var det mye fine funderinger. Jeg datt litt av, og tenkte fugleberg og Lundefuglens Tinder. Men det var det altså ikke snakk om. Jeg har jo hørt om Tinder, men aldri satt meg noe inn i det, men skjønner jo poenget. 🙂 Nå er jeg innhabil i uttalelser om høyde, siden jeg ikke rager så høyt over bakken. Men jeg har aldri skjønt hvorfor mannen på død og liv skal være høyere enn dama. I disse likestillingstider så burde det være hipp som happ. Jeg bare spør, men begrepet “høy og mørk” er nok ganske så godt inngrodd i folkesjela 🙂 Forøvrig så trodde jeg…… hmmm….

      1. 😀 ja sånn er det med den saken – det du trodde – skal du ikke tro på 😀 hehehehehehhe Jeg er enig med deg ang dette med høyde 😀

    2. Hmmm – ja, det er mye man skal tenke over…… men nei – mannfolket trenger ikke å være høyest…. det var FØØØR, det…. min sønn er et hue lavere enn sin kjære – null problem! Sånn dating er nok noe snodige greier…… men en ting er sikkert – det finnes noen for alle! Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg