i gĂĽr…

 

I går var det søndag – og den 4. søndag i advent

 

🤶🎅

Vi hadde julegrøt med mandel i – endatil to mandler hadde jeg puttet i 😁
Og vinnerne fikk sin marsipangris
Tradisjon

Det er dette med ĂĽ holde pĂĽ tradisjoner
Vi er fortsatt opptatt av det – og vi blei en gjeng som kosa oss – og fikk byttet julegaver og gitt gode juleklemmer

Men før grøten, blei det en tur ut i snøvÌret som kom

 

Leia elsker snø!

 

Jeg er alltid ivrig – og tømte energien ganske mye ute i snøkavet …
Av og til blir man bare tom… og det krever ekstra krefter å hente seg inn…
Men det gĂĽr!
Det er så innmari kjedelig å ikke tåle “noen ting nesten” lenger…
Så kommer slitenheten og trekker en strømpe over hodet og nedover skuldrene og….

Jepsipepsi!

Men gøy er det å bruke kreftene på tull og fjas ute – sammen med min hærligste kjæreste og turvennen Leia
Vi blir litt tomme alle som en her… vi sliter med vårt alle…
Men sĂĽ stĂĽr vi i det!

🩵🩵🩵

Hvert skritt er trening – bare så du vett det!!!

 

Jeg har sneket inn dette bildet av meg og tantejentene mine
Jeg tror de synes det er ok 😀
Det var Anita som tok bildet
I all stĂĽheien glemte jeg bĂĽde nisseluer og fotografering
Men det er kanskje like greit….i allefall dette med nisseluer… men morsomt hadde det vært om vi hadde fått noen nissebilder


Stolt tante!

Og her er de klare for turen hjem til Florø

Dagen i gĂĽr var en god og fin dag med familie samlet
Det er viktig!

Er sü glad for alle som møtte opp
Noen kunne ikke komme for spysyken kom på besøk…. huff huff  huff……

Nü er det mandag og siste dagene i ventetiden før julafta

💜💜💜

Ta vare pĂĽ deg og dine
StĂĽ deg vel
og
ønskene for god helse og gode dager sendes ut til nÌr og fjÌrn

❤

12 kommentarer

Siste innlegg