i gÄr..

HASUNDHORNET

 

VÄren altsÄ!

Endelig kunne vi kjÞre opp til turstien som gÄr mot Hasundhornet
SnĂžen er smelta
Vinterstid blir ikke denne veien brĂžytet
Men nÄ, nÄ er det vÄr og snart er all snÞ smeltet

Ønsket er stort om Ä komme helt opp,
og det ligger ikke helt i min natur Ă„ gi meg halvvegs
Men hadde det blitt for ille, ja da hadde jeg nok snudd.
Men det gjekk bra!
Litt smerte mÄ man tÄle


Det er i motbakker det gÄr oppover


Og pÄ nedturen tenkte jeg egentlig pÄ at det faktisk hadde vÊrt greit Ä bare hektet av venstre ben og fÄtt inn et nytt
 ingen dum idÚ det
 fra hoften og ned

Men
 🙂

Her er turen til hunden Leia og meg
Tror nesten hun er sprekere enn meg – selv om hun sliter med sine ting og tang

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Ulsteinvik

 


Havlandet HerĂžy

 

 


Prinsesse Leia

 

 

 

En herlig tur med fantastisk utsikt!

6 kommentarer
    1. SÄ strÄlende, fine, bratte bilder. Nydelig. Men skjÞnner denne turen kunne kjennes. Og det Ä har skrudd av en legemsdel for Ä bytte den ut har ikke vÊrt sÄ dumt :). Fin tirsdag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg