i går og i dag…

🤸‍♀️ UT PÅ TUR 🤸

 

I går var det sommer og opplett – i dag er det sommer og regn 🌤🌦☂️

Varmen er her stadig vekk – og det er godt.


Morsomt når man oppdager innsekt i bildet, som man ikke så i motivet når bildet var tatt 🐛


Utsikt mot Runde og Herøy havland – med Nerlandsøy og Kvalsvik i midten av bildet

 


Sau ligger og slapper av i strandkanten

 

🍃 I går gjekk turen på turstien ut mot Flø –
i dag bak huset ved Gamleidet og forbi 🍂

 

Og endelig stod en sommerfugl lenge nok til å komme på bilde 🦋

 


wow!
Kan du tenke deg at jeg gjekk meg (meg og Leia) rett på et slangeskinn?  Eller skallet av en slange?? 😀   Det er bare amazing!
Selv om jeg er livredd hoggorm så var det det nærmeste jeg har vært på mange år


Ellers var det vått vått våtest på stien uten for grusvei… når man roter seg uten for grusen og inn på fjell – men det er jo det som er så fint og kjekt – at valga er mange og mulighetene så store
Så får det bare være vått!
De er i allefall ikke vanntette lenger 🥾

 


Ser du klovnen?

 

#larsstien #utsikt #tursti #gamleeidet

8 kommentarer
    1. Så mange fine bilder, Mette – og ja, klovnen ser jeg! Og så gøy med slangeskinn…. da er det nok en krypende dud med nytt skinn, hihi…..! God klem til deg <3

      1. Ja det er mange turer i spaseravstand – også litt kjøring innimellom 🙂 Jeg prøvde å ta opp skinnet men det falt fra hverandre… regnet hadde ødelagt det…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg