i ubalanse

Det er litt slitsomt med vær som ikke kan bestemme seg for hverken det ene eller det andre.
I natt har det haglet – og luften er kald ute i dag.

Jeg sliter.
Ikke slik voldsomt, men kroppen er litt nede – tappet for energi og krefter.

Jeg går tur – men det er litt mer slitsomt enn normalt sett i hverdagen.
Og det er litt slitsomt rett og slett – men hodet opp og føtene ned.

UT PÅ TUR – ALDRI SUR!

Joda – turer går jeg uansett plager nesten.
Jeg må jo rett og slett være sengeliggende for IKKE å komme meg ut på tur da  heheheheeh

Så en tur i bygda og til Golleneset fyr, tidlig morgen, gjør godt selv om det faktisk er litt slitsomt.

Balansere på steiner – rusle i fjøra – utfordre kroppen selv om den er i ubalanse.

 

 

Det er hundrevis av #kusymre i Golleneset.

 


Og det ligger #hagl fra nattens byger……………..

 

 


#hunden og #fyret

 

En stor smilende stein 😀

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

En god start på dagen 😀

 

 

 

#morgentur #hundenLeia #fibrmyalgi #revmatisme #smertemestring #mestringsfølelse #natur #fjøretur #kaldtute #fotografering #ubalanse

8 kommentarer
    1. Bra du får til fine turer “til tross for”.. 🙂 Også blir det mange vakre bilder og det syns jeg gir positiv energi… Variabelt vær her også..men heldigvis en del sol <3

      1. Tusen takk Annebe <3 Til tross for………… så elsker jeg å komme meg ut men kjenner på det nå, at jeg er litt tom 🙂 Men det gode er at jeg ladder batteriene allerede her jeg sitter og svarer deg <3 Koselig med kommentarer og tilbakemeldinger <3 klem og håper DU har det bra også!

    2. Så mange fine detaljer… 🙂 Vestlandsværet og vårt er ganske så likt på mange måter, i alle fall langs kysten 🙂 Du inspirerer med dine flotte tur innlegg 🙂

      1. Hei Margrethe 🙂 Savner å se dine innlegg når jeg logger meg på 🙂 Og håper det går bra med deg og at du får roet ned/slappet av og snart er tilbake. Så koselig å høre fra deg <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg