ingen kunst

Det er mamma sin bursdag i dag – og hele 86 Ă„r fyller hun
HURRA!!

I den anledning har hun invitert til kaffe og kaker
FlÞtekake er bestilt og kaffe og nogo anna attÄt i like sÄ

SĂ„ tenkte jeg da, at jeg skulle ta med sjokoladepudding  – poser fra Freia som har ligget her siden kanskje jul eller tidlig januar
.
De kunne ligge ett Ă„r til de
 men nĂ„ hadde jeg de – pluss vaniliesaus pĂ„ kartong, uĂ„pnet, i kjĂžleskapet
SĂ„ da satte jeg likesĂ„ godt i gang med dagens gjĂžremĂ„l – tidlig morgen FØR 08.00

Ingen kunst nÄr det er pose-greier!
FREIA stÄr av seg den

Det tar litt tid fĂžr det koker – og det er lenge siden JEG har laget slik dessert – sĂ„ jeg guffet opp varmen og glemte den nesten, i allefall glemte jeg Ă„ rĂžre i den
 helt til den nesten kokte over
.
Da var den ferdig

Helte den over i skĂ„la – og ja
 jĂžje meg
. det var beksvart i bunnen!
Luktet rart gjorde det – og nĂ„r jeg for sikkerthets skyld smakte pĂ„ den – ja sĂ„ smakte det rart og brent ogsÄ .
Er det mulig??!!
SĂ„ – det var den sjokoladepuddingen historie – rett i vasken!


det var liksom ikke “lite” brent heller
..

 

Uansett skal jo mor feires – og det skal bli veldig koselig
Og i mellomtiden er det bare Ă„ telle til ti i all stillhet – og lufte ut fĂžr C stĂ„r opp
. heheheh
Det var ingen enkel sak – for der stod han plutselig, og lurte pĂ„ hva som luktet
.
Jepsipepsi!

Lþrdag 24. februar –
og gratulerer med dagen i dag gode mamma

8 kommentarer
    1. Gratulerer til moren din. Ja da, sÄnn kan det gÄ. Det vÊrste er, Ä skure den kjelen etterpÄ. Men det er jo tanken som teller da, du ville gjÞre noe hyggelig. PÄ igjen en annen dag, sÄ du fÄr spist opp den vaniljesausen din. Klemsiklem

    2. Gratulerer sĂ„ masse til din mor! 🎉 Kjedelig med sjokoladepuddingen da, men det viktigste er nĂ„ at dere er sammen.

    3. Hihi, en luktende start pĂ„ dagen – men sĂ„nn er det innimellom! HĂ„per dagen og feiringen blei super – og gratulerer sĂ„ masse til mamma di <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg