Â
Â
du føler det stopper opp
stille stille og helt tomt
det suser i ørene
og det er eneste lyden du hører, suset
blikket fanger ingenting
nesten som det svartner et lite øyeblikk
sĂĄ er du tilbake sakte men sikkert
det flimrer for øynene
du hører stemmer rundt deg
og du smiler
borte noen sekunder
en liten “time-out” på en måte
rister sakte pĂĄ hodet og er der igjen
“falt bare i tanker” sier du
dere ser utover vannet, trykker dere nærmere hverandre der på benken
hva tenkte du pĂĄ da
ingenting
Â
Mette Josteinsdatter Kvalsvik
3. februar 2026
Â
Â
#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt
5 kommentarer




Ingenting liksom, men så er det ikke ingenting likevel ❤️
Ikke sant… 🙂
<3
❤️
<3<3<3