innhold.. pakke..

PAKKE I POSTEN

Og jeg henter pakken, åpner opp og innholdet er IKKE mitt!

Åååååå så kjedelig.

Ringe… snakke med noen og forklare…
Hyggelig og imøtekommende – ingen problemer og beklager så mye.

Returlapp og redusert pris på min faktura som kompensasjon.


 

Så nå venter jeg på rette pakken med MINE bilder fra FotoKnudsen.

Alle kan gjøre feil!

Bare jeg får MITT produkt til slutt 🙂

Jeg kan huske at dette har skjedd en gang før med et annet firma… en gang for mange år siden etter en ferie og fotorullen var sendt inn og gleden var stor da konvolutten med fremkalte bilder ankom hjemmet – og det var IKKE mine bilder som kom…

Har du opplevd dette noen gang?
Få andre sine bilder?

 

#pakkeiposten

16 kommentarer
    1. Sjelden jeg får ut foto, men det har jeg tenkt å ta ut bilder med mitt første barnebarn å lime inn i album, det er jo ikke noe som er vanlig lenger.

      1. Nei det er ikke vanlig lenger. Jeg lager ÅRS-album fra år til år der jeg velger ut de bildeminner jeg vil ha i album. Det blir fine album å bla i, fra FotoKnudsen 🙂 Har laget album til gutta boys av noen bilder som har ligget løse… et lite minnealbum liksom 🙂

    2. Åååå, så kjedelig!
      Når man gleder seg til å åpne pakken og innholdet ikke er ens eget er det skikkelig kjipt.
      Jeg har heldigvis aldri opplevd det. Det er ikke så ofte jeg bestiller bilder lenger,
      men det burde jeg jammen begynne å gjøre igjen.
      Det er jo så koselig å bla i fotoalbum.

      1. Ikke sant! Kjedelig å åpne og se andres bilder…
        Jeg har begynt å lage ÅRS-album i fotoknudsen. Velger ut de minnene jeg vl ha i albumet. Det er veldig koselig 🙂

    3. Har bestilt grillflate engang og fikk kjøkkenmaskin isteden . Det ble selvfølgelig returnert og jeg fikk riktig varen etter en stund.

    4. Åååh, så forferdelig kjedelig! Spesielt når innholdet er personlige bilder. Nei, ikke opplevd dette, heldigvis. Håper du får pakken din!!!

        1. Godt å høre at du fikk din pakke. De som var eiere av den andre pakken, er heldige siden deres pakket havnet i ærlige hender. 🙂

          1. Ja ikke sant 🙂 Det er ikke ofte det skjer slike glipper… men det kan jo skje og da er det viktig at man sier fra og returnerer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg