innsikt…

 

Det er dei dagane kroppen berre seier ifrÄ
Og dÄ lyt ein lytte til den
Eg har sakte men sikkert lĂŠrt meg det
SjÞlv om eg innser at eg har mykje igjen Ä gÄ pÄ nÄr det gjeld akkurat det Ä roe ned

Alt eg vil

Alt eg vil klare her og no
Alt eg ikkje klarar her og no
Ta eit djupt andedrag og legg ned garden nÄkre hakk
Planane er monge men dei er ikkje mulig Ă„ gjennomfĂžre forelĂžpig
Dei fleste ja
 men so fins det dei planane som faktisk er gjennomfĂžrbare og det er dei eg mĂ„ satse pÄ  😊
Alt eg vil!
Det skortar ikkje pĂ„ vilja – det skal seiast 🙂

Dagen i dag var annaleis dÄ ryggen er tilbake til stadiet fÞr injeksjonen, i ryggen
SĂ„ konklusjonen der er at injeksjon virka!

Og dÄ satsar eg pÄ fleire slike nÄler i ryggen!
For eg har hatt ei betre periode frĂ„ livet og ned 😊
Skuldra, nakken og hĂžgre hand er ei anna historie og hĂžyrer jo med “frĂ„ livet og opp”-delen som hanglar pĂ„ ein halv Ă„tte
Ellers er alt bra 😁

Turen i dag vart innskrenka etter kvart, dĂ„ eg hadde store planar for lengda og kvar vegen skulle gĂ„, men mĂ„tte innsjĂ„ mine begrensninger đŸ€Ș

Turen foregjekk pÄ

HEID TURSTI 

Vakkert med myrulla som dansar so fint i vinden
Kvitt  kvitt kvitt av ull
Og alt det andre – med hunden og stillheita og naturen i seg sjþlv og med utsikt
Tenk om vi ikkje hadde hatt utsikt – sikt utover
Det er godt med innsikt, men fantastisk med utsikt

Takknemligheit inni dagen og forbi er godt Ă„ kjenne pĂ„ ❀

 

🌞

 

#heidtursti #hobbyfotograf #myrull #hundenLeia #minhelse #helse #aktivitet #aktiv #utetid #mestring

10 kommentarer
    1. Vakkert omrĂ„de og nydelige bilder. Vondt Ă„ hĂžre om dine plager. Kjenner det sĂ„ igjen her. Men det hjelper ingen at det er flere som sliter. đŸ€— gode tanker. đŸ€—

    2. den turen der ser sÄ utrolig fin ut ,noen ganger er lette turer det beste og fine er dei ogsÄ :=) bra du har lÊrt Ä lytte til kroppen ,skulle vÊrt flinkere jeg ogsÄ ,var ute og rydda litt langs husveggen pÄ nedsiden ,fjerna smÄstein sÄ jeg kom til skvalderkÄlen ,det gikk fint det helt til sÞnn kom og jeg sluttet jobben ,da var ikke alt sÄ bra alikavel ,det har virkelig smertet Ä gÄ ,venstre hofte som krangler ,nÄ mÄtte en pille til sÄ hÄper jeg det roer seg ,sÄ jeg mÄ lÊre Ä ta hyppige pauser ,og jeg trenger ikke bli ferdig pÄ en dag ,bare det er ferdig og duken lagt nÄr graveren kommer med singel ,men det kan gÄ bÄde dager og uke fÞr han kommer med det ,eneste vi hvet er att det blir i sommer

      1. Ja at det blir sommer mĂ„ vi hĂ„pe pĂ„ 😀 Det er varmt ute nĂ„ i allefall 😀 Du jobber pĂ„ og etter hvert kjenner du det pĂ„ kroppen nĂ„r du blir for ivrig… ikke lett Ă„ stoppe opp heller da 😀

    3. Du er flink til Ă„ lytte til kroppen din – det er godt, det! Og du fikk jo noen flotte bilder fra turen…. de der med myrull er lekre altsĂ„….! Gode klemmer <3

    4. Ja, noen dager mÄ man bare innse sin begrensning og senke tempoet litt.
      Det positive er at du har funnet ut at injeksjonene virket.đŸ‘đŸ»
      Mange fine bilder du fikk tatt selv om ikke turen ble sĂ„ lang.đŸ€—
      Nyt roen og kvelden!🌾

      1. Tusen takk 🙂 Ja det er veldig bra Ă„ finne ut at den virker – et skritt nĂŠrmere 😀 Nyt lĂžrdagen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg