inspirert

 

 

Så mye som jeg blir inspirert av dere
tror jeg også røttene i et tre kan bli inspirert av oss
Den energien vi gir er det noen som mottar
Røttene sprer seg utover, nedover, oppover og bortover
Kan av og til krølle seg litt, for å deretter gå beint fram
Inspirasjon og energi
Vi gir og får
Så kan det dabbe av, men ikke helt
Noen røtter visner, og det tar tid for nye å komme til
Slik er det bare
Tiden, energien og røttene, inspirerer og blir inspirert

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
julig 2024

 

Inspirert av bloggeren BforB sitt innlegg TAKK

 

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

6 kommentarer

    1. Et herlig bilde!
      Inspirert? Tenker alle som ser dette bildet blir inspirert til å ta en tur ut, jeg! 😃

        1. Takk, det har jeg gjort, Mette!
          Først litt vask inne, så en tur ut i regnet.
          Håper også dagen din har vært fin! 🤗

          1. Jeg hadde en fin dag i går. Arbeidsutprøving for meg i disse dager. Restarbeidsevnen skal testes….spennende men slitsomt 🙂

    2. Nydelig sagt, Mette. Et tre, symbol på så mye. Krona og røttene, det som syns og det som er skjult. Takk til deg og nyt dagen din. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg