jepsipepsi

Lþrdag
.

 

NĂ„r man fĂžler seg som best – 




iallefall



.

 

Har pĂ„ den fine kjolen jeg fikk av venninne Ingeline – hun kjĂžpte den brukt og sĂ„ passet den ikke helt til henne og jeg fikk den og den passet til meg 😀

 

Dagen er booket




.. ja avtalt pÄ forhÄnd.
Noe som mĂ„ gjĂžres – som tiden var inne for akkurat nĂ„.
Ta den samtalen som ikke har vÊrt sÄ enkel Ä ta.

 

Men samtalen gjekk bedre enn forventet


.
Det er ikke ok Ä sÄre noens fÞlelser
..
Ikke ok Ä sÄre noen i det hele tatt
..
Men ikke alltid rĂ„r man over det – og det er vanskelig Ă„ snakke om det.

 

Men etter en tid gÄr det fint.
Man mÄ vÊre sÄpass voksne at man tar skrittet og ordner opp i ting og tang.

 

SĂ„ fĂžler man seg mye bedre etterpĂ„ – og kan mĂžte folk med hevet hode liksom.

 

SÄ er man litt ovenpÄ og gjÞr ting man egentlig ikke hadde tenkt Ä gjÞre.
Tar sats og




heheheheh
Joda
.
Det gÄr an om man er tÞff nok i hodet der og da

.

 

Sender en melding og angrer like etterpÄ   ..
For man forventer ikke svar tilbake.
OgsÄ kommer det svar!

 

Åh – bare det gjorde at hjertet hoppet noen ekstra runder.
NĂ„r man gĂ„r og tenker pĂ„ noen og har veldig lyst Ă„ fĂ„ kontakt – noen man kjenner fra fĂžr – men som egentlig kanskje ikke er 


..ja hva skal man si


 jeg er iallefall nysgjerrig.

 

Og den som intet vÄger intet vinner



..
Jeg tar sjansen jeg,,,,,
SÄ ser vi om det blei med gÄrsdagens meldinger eller

.

 

Og jeg ler av meg selv og tenker; det var dagen i gÄr.

 

I dag er en annen dag!

Men, vi lever denne ene gangen – og nĂ„r man tenker lenge nok pĂ„ noe  – da fĂ„r det bĂŠre eller briste.

😉

 

Og for Ă„ fĂ„ tankene  luftet litt  ble det en tur i Mulevikvegen for hund og menneske ut pĂ„ ettermiddagen 😀

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Du er helt nydelig Mette <3 Den kjolen kledde du sĂ„Ă„Ă„ godt ogsĂ„, og hĂ„ret ditt er flott nĂ„. SĂ„ bra du tok bĂ„de samtalen, OG et nytt initiativ 🙂 TĂžffing 🙂 De bildene med veien mot sjĂžen: KULT: Ser ut som veien gĂ„r rett i havet 🙂

    2. Skikkelig herlige bilder av en flott dame! Den fargen og kjolen kledde du virkelig godt. 🙂

      Og det er sĂ„ bra at du vĂ„get Ă„ ta den samtalen, og sende den meldingen. Noen ganger er det veldig lurt, ogsĂ„ er det sĂ„ godt etterpĂ„. Da har du tatt mange steg videre i livets labyrint. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg