jul…

 

 

GOD JUL

 

Tusen takk!
Så er det jul igjen, og jeg er så glad hver julekveld…
Spenningen er til å ta å føle på…
Feiring på et nytt sted
Feiring med nye familiemedlemmer
Jul med mine og andre – sammen
Ny tid  – ny stil med tradisjoner langs med
Lytte og se, akseptere og støtte
Være sammen – mine og dine og våre
Tusen takk!
Det er rart hvordan livet forandrer seg
Tilfeldighetene
Og det å gripe øyeblikket som gjør at alt vender om
Nytenkning
Men også vemod og respekt
Det som var og det som er nå

 

Og du som leser
Du som til stadighet er innom her og leser alt av mine tanker og sprell og sorger og gleder
Det er jeg så glad for
Derfor er det så mange tusen takker
For jeg er takknemlig fra topp til tå
Tar med meg gammelt og nytt inni jula og det nye året
Men først er det jul!

 

❤️

🎄

 

Bade på selveste julafta må til 👏🌊🏊

Koselig å bade sammen med eldste sønn og hans kjæreste 👏

7 grader i sjøen 🌊

GOD JUL DER UTE,
OG

TA VARE PÅ DEG OG DINE

❤️

Og sist men ikke minst;

⭐️ STÅ DEG VEL ⭐️

 

 

6 kommentarer
    1. Det blir en spennende julefeiring for dere med nye mennesker og nye tradisjoner.🎄🎅🏻🎁🌟
      Ønsker deg og dine en nydelig julefeiring!🎄🎅🏻🎁🌟

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg