kake

Eplekake 🤩


Denne oppskriften har fulgt meg siden ungdomstiden…. fått den av mamma
Og i dag tok jeg 6 egg og deretter litt ekstra av alt – i oppskriften… nesten som en og en halv størrelse
Så fikk jeg nok til en rund form og en avlang form 🙂

Om du går inn HER kommer du inn til samme oppskrift der jeg har brukt plommer og vaniljekrem også 🙂

I dag tilsatte jeg hjemmelaget jordbærsylte  (bare litt) i denne runde formen

Laktosefri!


Kjekt å ha i frysen 😀
Har ikke smakt den ennå – må vente til C kommer hjem – så spiser vi sammen
Satser på at den er veldig god!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg