kino

I gÄr var jeg pÄ kino og sÄ

SMÅFRØKNER

LITTLE WOMEN

 

Og min mistanke blei bekreftet.

Jeg hadde sett den fĂžr!!!

Jepp.

Klikk pĂ„ linken over for Ă„ se den kino-aktuelle filmen – og i linken under – for versjonen 1994.

I romjula blei

DENNE

versjonen sendt pÄ TV.

Og for Ä vÊre helt Êrlig, sÄ synes jeg filmen fra 1994 er MYE bedre.

SĂ„ jeg anbefaler faktisk 1994 versjonen!

 

Den kinorelaterte filmen hadde mye hopping frem og tilbake i tid


.. egentlig litt forvirrende.
Og alt for lite Meryl Streep i filmen.

 

Jeg har ogsÄ sett

DENNE

versjonen  fra 1933  –  for leeeeenge siden 😀

 

 

 

#smÄfrÞkner #littlewomen #kino #anbefaling

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg