kino

Olsenbanden

Har du sett denne nye filmen?
Jeg var på kino i går – og så den…. barneselskap pluss noen voksne her og der..  🙂
Kanskje var støyen fra salen innvirkende – og kanskje er vi i den generasjonen som har vokst opp med selveste OLSENBANDEN – bare litt for kritiske?

Hver enkelt tenker jeg gjør opp sin mening – og min mening er at den ikke var så bra som forventet.
De gamle er best… men slik er det av og til – vanskelig å ta over noe ikonisk – om man kan bruke akkurat det ordet… IKONISK

Men du verden – nytenkning og moderne tider –
det er jo slik det må bli
Og den vokser seg nok inn i alle hjem, denne filmen også –
og Kjell er god som gull!

 

#olsenbanden

6 kommentarer
    1. Det blir nok aldri det samme, men kan være artig å se at de har klart å finne gode karakterer her også. Har ikke sett annet enn små glimt av serien og ikke filmen 🙂

      1. Ja ikke sant. Nå er det en gang sånn at de lager den på nytt – og de har jo laget den for barn (barnefilm) og fått det til 🙂 Og dette er nok bare denne overgangen man må over… for å gi nye plass 🙂

    2. Jeg har ikke sett filmen enda, men skal om ikke så alt for lenge. Det er noe eget ved original-filmene, så jeg har bestemt meg for å gå inn å forsøke filmen med ferske øyne…. Så får vi se om jeg klarer det 😉

      1. Jeg tror det er viktig å gi det en sjanse 🙂 Filmene er jo morsomme uansett de – det er ikke det…. det er bare at i allefall jeg sammenligner litt for mye og tenker mitt…. hhihi Du har å glede deg til uansett 🙂 Koselig med kino 🙂

    3. Jeg liker også gode gamle Olsenbanden best.🤩Mulig jeg er forutinntatt.😂
      Men det er veldig koselig å gå på kino av og til.🤩 Ha en flott fredagskveld!🤗

      1. Ja de er jo de beste 🙂 Kino er koselig det 😀 God søndag til deg! Her høljer det ned…. det renner i strie strømmer! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg