KJÆRLIGHET

 

FRODITHS LILLE JANUAR-MORO

Forventning til hver dag – der spenningen er hva de andre deler på blogg
Frodiths lille januar-moro er ikke så liten akkurat
Den engasjerer
Og vi er såååå mange som er med – inkludert frodithen selv!

Så her er det bare å henge på!

Er du med?

 

Dag 9 = Kjærlighet

 

 

kjærlighet
er det å elske noen så inderlig at en mister pusten
at en nesten utsletter seg selv fordi man elsker et annet menneske så høyt
eller at man elsker like høyt
eller…
kjærlighet kan være så mangt og meget
det kan være kjærlighet til hobby, idrett, dyr, leker, filmer, bøker, livet…
kjærlighet til ALT
kjærligheten har farger, men rødt er vel den som taler mest?
kjærlighetsspråket
gi en rose, gi tre gi….
eller si:
jeg elsker deg
jeg er glad i deg
er så stolt av deg
jeg liker deg
jeg ser deg
kjærlighet er veldig mye rett og slett
eller “bare” en kjærlighet på pinne

 

Kjærligheten til disse to har vært ubeskrivelig stor – og jeg blir rørt til tårer bare ved tanken
Savner de så – men er jo mest takknemlig for at jeg har vært så heldig å ha de i mitt liv i mange år
Mr Sniff var her lengst – nesten 13 år
Leia hele 7 år nesten  (6,5 år)

Dette var mitt bidrag til dagens utfordring!

 

Stå deg vel –
og lag dagen så god som du kan

14 kommentarer

Siste innlegg