kjærlighet

 

 

MIN SØNN

Min sønn,
da du lukket dine øyne,

ble lyset borte i mitt liv.
Da din stemme stilnet,
lærte jeg hva smerte er.
Da dine hender ble kalde,
frøs mitt hjerte.

 

 

Når vinteren er over, og fuglene igjen fyller luften med sang,
vil jeg plante en rose i min hage.
Den skal vokse i varmen fra min kjærlighet til deg.

 

 

Og om en stund, når våre hender igjen kan nå hverandre,
vil du føre meg til din hage ,
i det landet hvor du har ventet på meg. 

 

 

Blant alle de vakre vekster står rosen,
som har vokset fram i varmen fra din kjærlighet til meg.

 

 

Den har blomster og knopper, og vi vet at den alltid vil være sterk og skjønn,
for vi skal varme den med vår kjærlighet.

 

ukjent

 

 

 

#minsønn #rose #blomsterogknopper #sterkogskjønn #vårkjærlighet #sønn #ordtak #sitat

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg