kjenne det på gikta

 

 

Okey, derfor eg er så maroder i kroppen ja……….
Det er kvitt oppe i fjellet, når eg står opp i dag.
Den kalde temperaturen, nordavinden og skodda bryt liksom ned alt, og kroppen har reine tannverken,
for deg som nokon gong har hatt tannverk.
Det er som knivar i bein og musklar. Ein konstant verk som ein kronikar kjenner godt til og har ellers året rundt, men på slike dagar liksom berre “tek av”.

 

Men det er blå himmel ute og sola skin,
tenkjer du,
sjølv om du har problemer med å rette opp nakken og site nokon lunde behageleg på stolen. Haudepinen ligg der og murrar lengst bak i nakken og heilt foran ved tinninga.
Du ser ut,
og ein måse skit frå lufta.
Tenk om eg kunne flyge, og berre slå med vingane og kome meg vekk.
Til varmare strøk, til ein smertefri kropp. Men å flykte er vel ikkje løysinga.
Eg sit no her med kroppen, og kan ikkje anna enn å ta dagen.
Nokon ville vel berre drage dyna over haude fordi dei ikkje orkar noko.
Men det er ikkje alternativ for meg, for det gir mat til smerta som herjar.
Her er det berre å ta tyren ved horna og gå på.
Bruke dagen som alle andre dagar.
Ignorere tannverken som har maraton i kroppen, og gripe dagen.

 

Man kan no sei at smerta tek knekken på det meste og utmattelsen tek overhand.
Men om ein kan seie til seg sjølv at ein ikkje vil det, at utmattelsen skal ikkje få ta overhand, og har vilja og styrken til å snu på det, har ein allereide vunne ein stor seier. Og derifrå eit lite steg om gongen mot det som kanskje blir ein meir smertefri dag.

 

Eg veit det er enkelt å seie,  her eg sit med følelsen av ein stokk rett gjennom nakken og ryggen, og ein smerteskala som ikkje liknar noko anna…… Men vi veit det går over! Det er no det som er herligheta opp i all elendet, at det går over!

 

Så ta tyren ved horna og ta smerta ved torna!

 

Bevegelse er uansett rein medisin. Og no skal eg snart ut ein tur, og gå av meg rusk og rask.

 

Om ein klarar snu tankane til noko positivt er mykje arbeid unnagjort 🙂

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
28.05.19

 

 

 

#revmatiker #helse #smerter #tannverkikroppen #fibromyalgi #smertemestring #gikt #gripedagen #tenkepositivt

4 kommentarer
    1. ja i dag var det kaldt ute,værgikt har ikke jeg,men mannen plages med det,så han kjenner det nok på kroppen i dag ja,nysnø i fjella og bare 4 + på morgenen,sola skin med en iskalde nordavind,nesten så eg skulle tatt stilongsen på ,har gått en tur,men no skal jeg finne litt ved og fyre opp i peisen,,og nå ser jeg ut vinduet og det hagler,brrrr

    2. Uff..ja…kjenner meg såååå godt igjen i det du skriver…og ja..det går over..MEN det kommer også tilbake! DET begynner jeg å bli så himla lei! Men det lønner seg og fylle dagene med noe..så slipper man tenke på det….Vi må bare leve med det…og noe jeg tenker ofte…er: Man får ikke mer smerte og ting i livet en det man klarer…og tåler…så da er vi vel sterke mennesker da! Vi har fått denne kroppen fordi ikke alle hadde klart det….Sånn tenker jeg…innimellom…hihih…Ha en så god kveld du kan ! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg