kjente trakter

En tur på kjente trakter i dag

BARMEN
i
Kvalsvika

Herlig å gå her ute mot havet, på kjente trakter jeg har ruslet titt og ofte opp igjennom åra  🙂
Veldig vindfullt i dag – men nydelig
Og det å mestre en slik tur er fantastisk
Det er bare å gå på!
Men droppa Muletua da….  må ta hensyn til kroppen og at det er en retur også
Når høyre fot begynner slenge litt, da har jeg gått langt nok…
Og korsryggen tåler heller ikke så mye, så det er bare å svelge unna lysten til å gå både hit og dit 🙂
Men Barmen klarte jeg – og i godt lag er alt mulig  🙂

Meg og C vet du !

 


Der ser vi mot Muletua

 


Det blåser iskald nordavind på Barmen – så vi går raskt videre nedover

 


Dette er vakkert!
Jeg elsker disse fjella – og det er fint å kunne komme tilbake hit innimellom – og tråkke i spor og minner


Fotograf er C

På nedturen kom det en liten hund løpende
Vakre lille prinsesse Sanna!

🐕
Nye tilskuddet i familien til Susann, min nabo i kvalsvika
Så koselig og artig – og kanskje kommer jeg til å passe Sanna et par ganger når det trengs?
Kanskje…  🙂

10 kommentarer

Siste innlegg