knall og…

 

BØRA

På tur til huset i Kvalsvik,  og jeg ville gå en liten tur I fjellet 🤸‍♀️
Børa er en fin tur, fra Gjerdet.

Lavt energinivĂĽ fra starten pĂĽ turen.
Tungt rett og slett….
men med flere stopp og blikket vendt utover den vakre bygda,
og jeg kom meg opp.

Fotografering er en del av min hverdag,
sĂĽ bilder blir det alltids.

 

SĂĽ var jeg oppe!
Vakker utsikt og mestringsfølelse er premien 🙂


Muletua der ute pĂĽ tuppen, i sikte

 

Utsikt til vakre Runde – fra Børa

 

 

Denne karen, under her,
lå der i veien –
men ingen advarsel fra den kanten –
og der blei det altså knall og fall…

 

SĂĽ,
på returen vet jeg ikke hva som skjedde, men at jeg stupte fremover og slo meg både her og der,  det er sikkert og visst 🙊

 

Men heldigvis ingen brudd!

Har aldri brukket et ben i kroppen til dags dato ❤️🤸‍♀️🌼

Bank i bordet 🙏

4 kommentarer
      1. Ja jeg var heldig. Det var litt bratt akkurat der… ogsĂĽ skulle jeg til lege etterpĂĽ hehehe har noen blĂĽkuler, men ellers helt grei i dag 😀

    1. SĂĽ kos ĂĽ gĂĽ pĂĽ gamle trakter igjen <3 men uff – sĂĽ godt at du ikke brakk no! Det er innmari fort gjort altsĂĽ! Gooood klem <3

      1. Ja dette skjedde uten forvarsel… men det er jo slik det skjer… tenkte pĂĽ den reklamen pĂĽ tv om hun som ville finne frem mobilen og ta selfie der hun lĂĽ heheheh 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg