Kong Arthur

SANDSØYA
OG
KONG ARTHUR SPELET

I går – laurdag – var det bestemt, ut i frå værmeldinga, at vi skulle ta båten ut til Sandsøya og sjå Arthur-spelet
C har sett det heile to ganger før mens eg ikkje har sett det i det heile teke

Og sola ho varma skikkelig!
For ein dag med bĂĽt og spel!

Vi starta med ü kjøpe Thai-mat og kose oss med det  pü büten før vi satte fart

SĂĽ var vi der!
Mykje folk!
Ca 500 pĂĽ fyrste forestillinga
Nesten like mykje pĂĽ siste som var 16.30


Aadne Sandanger ynskte oss alle velkomne til siste forestillingen denne dagen


Og varmen den seig pĂĽ
Godt vi hadde drikke!

Spelet varte heile to timar

Veldig artig mĂĽ eg sei
Slåande innslag frå dagens samfunn – trollmannen Merlin og sverdet i steinen – stjålne solbriller – dans og musikk
Mykje humor 😀
Jammen kan dei ditte!

VELDIG BRA!

 

Takk for oss, Sandsøy 🙂

 

Vi stoppar innom Larsnes og helsar pü der før vi sig heim til Ulsteinvik


Vakkert lys ut i havet og mot Svinøya fyr

 

5 kommentarer
    1. Jeg kan levende forestille meg at dette ble en veldig flott dag! Jeg har vært på et par slike utendørs spel også. Veldig fine opplevelser! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg