I gĂĽrâŚ.
Av og til vil jeg gjøre noe annet med hĂĽret â som ĂĽ bruke krølltang-børsten pĂĽ hĂĽret â for ĂĽ bli FIN đ
Jeg har i bakhodet at den ikke er sĂĽ enkelt â og at det har floket seg til før
Men tanken var at det denne gangen IKKE kom til ĂĽ gjøre detâŚ.
Men hva skjer egentlig etter et par krølle-tak?
NĂĽr jeg skal briske meg med ĂĽ prøve en virkelig stor krøll midt bak pĂĽ hodet â jeg fĂĽr ikke krøllet det ut igjen!
Krøllbørsten løsner og sitter igjen i hĂĽret â takk og lov for det da â sĂĽ ikke hĂĽret brant opp
Men, jeg für ikke ut krøllbørsten!
Og til mer jeg vigler â til vĂŚrre blir det
HJELP
Det er en time til vi skal dra i 60 ĂĽrs lag â og sjĂĽføren stĂĽr snart pĂĽ trappa
Mr CÂ HJELP
Nei det gĂĽr ikkeâŚ..
Jaja sier jegâŚ. da fĂĽr jeg bli hjemme daâŚ.
Neida sier Mr C â kan du ikke bare gĂĽ slik da â med børsten i hĂĽret?
Ja, for det har jeg gjort i et annet selskap â med ruller i hĂĽret â og da SKULLE det vĂŚre slik da
Men ikke dette â ikke nĂĽâŚ.
SĂĽ med tĂĽlmodighet â sĂĽ gikk det til slutt â og krøllbørsten slapp taket
Jeg ga meg ikke sĂĽ lett da â og krølltanga gĂĽr jo ĂĽ bruke UTEN krøllbørsten
Og da var det jo like før jeg svei av luggenâŚ. nĂĽr det ryker av hĂĽret liksomâŚ
SĂĽ konklusjonen er vel at jeg ikke skal rote sĂĽ mye med slike ting â og la krøller vĂŚre krøller
Eller â neste gang kan jeg sette ruller i hĂĽret?
Ikke sant!
Den krøllbørsten til krølltanga passer i alle fall ikke til MITT hĂĽr đ





Uff ja, det har skjedd med mitt hĂĽr ogsĂĽ.
Enda det er glatt og tynt. Sü jeg tenker det var utrolig tuklete ü fü denne børsten ut ja.
Kjipt.
Men du hadde god hjelp <3 Flott bilde av deg i pyntet stil!
Tusen takk! Ja det var like før Mr C ville hente saksa og klippe ut rullen…. aldri i livet liksom! hihi Vi var i en kompis sin 60 ĂĽrs dag i gĂĽr – derfor litt pynta đ
Uffa meg, føler med deg. Og veit dette med hür. Som lita rulla jeg en kam inn i hüret. To ganger. Husker mor ikke var blid.
Men bra du fikk hjelp og fin vart du, hĂĽper det ble en hyggelig kveld.
Tusen takk! En veldig morsomt og hyggelig kveld – men sĂĽ blir man sĂĽ sliten dagen derpĂĽ đ
Jeg fĂĽr heller ikke til sĂĽnt, med varme og børste i ett. Jeg liker bedre retting jeg da đ Men fin ble du đ
hihihi takker đ