krøller eller ei

I går….

Av og til vil jeg gjøre noe annet med håret – som å bruke krølltang-børsten på håret – for å bli FIN  🙂
Jeg har i bakhodet at den ikke er så enkelt – og at det har floket seg til før
Men tanken var at det denne gangen IKKE kom til å gjøre det….
Men hva skjer egentlig etter et par krølle-tak?
Når jeg skal briske meg med å prøve en virkelig stor krøll midt bak på hodet – jeg får ikke krøllet det ut igjen!
Krøllbørsten løsner og sitter igjen i håret – takk og lov for det da – så ikke håret brant opp
Men, jeg für ikke ut krøllbørsten!
Og til mer jeg vigler – til værre blir det
HJELP
Det er en time til vi skal dra i 60 års lag – og sjåføren står snart på trappa
Mr C  HJELP

Nei det går ikke…..
Jaja sier jeg…. da får jeg bli hjemme da….
Neida sier Mr C – kan du ikke bare gå slik da – med børsten i håret?
Ja, for det har jeg gjort i et annet selskap – med ruller i håret – og da SKULLE det være slik da
Men ikke dette – ikke nå….

Så med tålmodighet – så gikk det til slutt – og krøllbørsten slapp taket

Jeg ga meg ikke så lett da – og krølltanga går jo å bruke UTEN krøllbørsten

Og da var det jo like før jeg svei av luggen…. når det ryker av håret liksom…

Så konklusjonen er vel at jeg ikke skal rote så mye med slike ting – og la krøller være krøller
Eller – neste gang kan jeg sette ruller i håret?
Ikke sant!
Den krøllbørsten til krølltanga passer i alle fall ikke til MITT hår  😀

6 kommentarer

    1. Uff ja, det har skjedd med mitt hĂĽr ogsĂĽ.
      Enda det er glatt og tynt. Sü jeg tenker det var utrolig tuklete ü fü denne børsten ut ja.
      Kjipt.
      Men du hadde god hjelp <3 Flott bilde av deg i pyntet stil!

      1. Tusen takk! Ja det var like før Mr C ville hente saksa og klippe ut rullen…. aldri i livet liksom! hihi Vi var i en kompis sin 60 ĂĽrs dag i gĂĽr – derfor litt pynta 🙂

    2. Uffa meg, føler med deg. Og veit dette med hür. Som lita rulla jeg en kam inn i hüret. To ganger. Husker mor ikke var blid.
      Men bra du fikk hjelp og fin vart du, hĂĽper det ble en hyggelig kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg