kusymre og trær

Velkommen juni 🌸

Sommeren er her…. det meste regner bort…
Nix!
Neida det meste regner ikke bort og sommeren den kommer – uansett 😀

Juni er her – sommeren er nær – og det er bare å glede seg!

 

Tur til vakre Flø i dag – med den rosa frisbee i lomma


Så er kyrne kommet på plass 😀

 


Se på dette!
Det er så vakkert her
Jeg blir blåst av bana liksom – og blir aldri lei av å rusle her ute

 

 


Skogstjerne
Vakker!

 

Hunden Leia er i farta – lykkelig over å kunne løpe litt etter frisbee 🙂

 

Love you  <3

 

 


I dag rusler vi opp en traktorvei – opp mot fjellet langs en elv
Det er så flott oppover her
Og jeg elsker trær
Gamle trær
Majestetiske

Startet med solbriller… men det var visst for mye å be om,  mere sol… det kom mindre… og det kom regn… men vi kosa oss!

 

 


Kan det være et troll?
Høyre side av ansiktet?
Trollet ser opp mot håret/hatten?
Stor nese, øye og hår/hatt….
jaja…


Og dette…. et dyr som rusler avsted i sakte fart..?

 

Så bare strømmer det på med KUSYMRE!


En sliten hvitveis…

 

Hele området er fylt av den vakre kusymra!

 

 

 

Også treet
Jeg kom ikke på at det var her… også stod det der plutselig
Det har jo stått her i evigheter
Men jeg hadde glemt det
Og det gjekk et søkk igjennom meg når jeg så det
Treet
Så vakkert!

 

Må ta på det og klemme det
Klemme trær er viktig – for meg uansett 🙂

 

Stillheten

 

Vi er heldige

Myrulla kommer for fullt nå – fantastisk!

 

 

 

1 juni leverer selv om det ikke blei solbrille-vèr på formiddagsturen

 

11 kommentarer
    1. Det ser ut til at både matmor og Leia har kost seg på tur. Å hva gjør vel det om ikke været er helt på topp, når man har så mye fin natur rundt seg. Ønsker deg en fortsatt fin torsdag, klems 🤗

    2. utrolig vakkert ,og ja store trær er fantastiske og nå minnet du meg på att jeg skulle ta bilde av heggen min boorte på bakken ,selv om den ikke er god for allergien så er den utroolig vakker ,og kusymre ,jeg har en i hagen ,den har gjemt seg under en busk ,men den kommer igjen og igjen :=)ha en fin kveld videre

      1. Kusymra kommer igjen og igjen 🙂 Tror jeg må ta med noen røtter og plante hos C 😀 Jeg har i MIN hage… 🙂 Heggen er vakker det er helt sikkert 🙂

    3. Flø er et flott sted altså! Det står på min liste…..! De vakreste bilder – av natur og skumle troll, fine jentene og kusymre (som vi ikke har her)…. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg