kva veit dei…

 

Det slo meg brått at du ikkje veit noko om meg
Du veit ingenting
Du har berre laga deg tankar ut i frå kva andre har sagt
Og kva har andre sagt
Kva veit dei
Eg ser på deg at du ikkje har gode tankar
og eg lurar på kva eg har gjort

 

Kjenner du deg igjen ?
Føler du at noko skurrar
At nokon du kjenner så vidt, unngår deg eller ser ein annan veg
Eller ser medlidande på deg
Eller med hat i blikket
Og du tenkjer; kva har eg gjort for å fortjene eit slikt blikk?

 

Det er berre slik at mengda er slik;
dømande
Hoverar og ser ned på deg om du ikkje er som forventa
Og då er det dette då; kva er som forventa?
Er det eg eller du som er som forventa?

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

 

#somforventa #minedikt #etdiktomdagen #tankerblirtilord #egellerdu #blikk

6 kommentarer

Siste innlegg