kva veit du

 

 

 

det bor noko i oss alle
redsle
kjærleik
styrke
sinne
underdanigheit
kampvilje
pĂĄgangsmot
tristheit
det bor noko i oss alle
om det er glede eller sorg som inntar vĂĄrt indre
sĂĄ bor det noko der
du kan tenkje for deg sjølv; tiltakslaus
men kva veit du

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
4. februar 2026

 

 


#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg