laga slik…

 

Eg er no laga slik eg då
at når eg ventar på noko, då ventar eg…
og ventar og ventar
Og når det ikkje skjer noko, ja då går skuldrane opp, opp og lengre opp…
Eg er no laga slik, og får ikkje fred før trådane er nøsta opp
Ja, om det så er ein telefon – så må eg ha klarheit i om det kjem ein telefon eller ikkje
Etterlyse, bekrefte og vente…
Overtenke…katastrofetankar – tankekjør..
Skuldrane går ikkje ned før alt er som det skal være

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

#overtenke #tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen #skuldrane #tankekjør

4 kommentarer
    1. Nydelig dikt, sårt og inderlig. Det kan ikke være lett å ha det sånn, men kjenner til det. Er nok sjøl litt motsatt. 🤗 Gode tanker. 🤗 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg