🚶♀️
I går blei det en liten rusletur ved Larsstien og ned til stranda
Gå litt ulendt rett og slett
Minusgradene biter litt, men sola varmer
Stå deg vel inn i den nye dagen 🩷✨️🩷
2 kommentarer
🚶♀️
I går blei det en liten rusletur ved Larsstien og ned til stranda
Gå litt ulendt rett og slett
Minusgradene biter litt, men sola varmer
Stå deg vel inn i den nye dagen 🩷✨️🩷
Så mange fantastiske bilder. takk for gratis tur:)
Tusen takk for at du tok turen sammen med meg 🙂 Lag deg en fin dag, Ligaya! klems