leggevatn…

 

 

Leggevatn
Kom brått på det då eg var ute og køyrde bil
Eg brukte mamma sitt leggevatn, i håret, då eg var i ten-åra…
Av og til var det farge i det også
Men aldri lilla…. eller?
Eg måtte google, og det fins endå; leggevatn til hår
Må le litt
Leggevatn var slikt ein brukt når ein hadde rullar i håret eller føna det så det skulle bli krøll eller noko
Leggevatn
Jau, det fins enno – litt annaleis innpakning, men dog same
Også i lilla

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
skrevet 1. september 2023

 

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

6 kommentarer
    1. Leggevann ja, husker at min tante pleide å bruke det på min farmor, og da kom hun mange ganger med lilla og blått. Jeg syntes alltid at farmor hadde fin gråfarge på håret selv, og at det var unødvendig med annen farge. Prøvde det aldri selv 😉 Ha en fin torsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg