Â
Â
Du ser opp mot dei bratte fjella, og smilar
Dit skal du ein dag, igjen
Ikkje akkurat no, men snart
Der du kjenner på den optimale friheitsfølelsen
Der du kjenner stoltheita og meistringsfølelsen berre eksploderar
Dit du går med lette, tunge og tyngre børar, og slepp dei att, der oppe
Og gĂĄr med letta hjarte ned bratta
Eller dit du gĂĄr utan nokon tankar i det heile tatt, sit og nyt utsikta, styrken frĂĄ naturen, og berre kjenner pĂĄ den indre freden
Og gĂĄr med lette skritt same vegen ned
Â
Mette Josteinsdatter Kvalsvik
mai 2026
Â
Â
#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt
4 kommentarer



Ja, det er noe med å gå sånne turer 🙂 Deilig 🙂 Hente styrke, eller bare beholde 🙂
Eller bare beholde ja <3
SĂĄ vakre ord❤️og sĂĄ sant og viktig….
Tusen takk!